. . . . .TIMEWAVE FX™ + CODED and DESIGN BY TIMEWAVE GO HOME $ ABOUT ME
Instaforex

26 Jun 2009

Apa itu WolfeWave Technique


Salam Traders..

Saya ingin berkongsi satu system yg mudah difahami, tak kira mereka itu newbie, semi-amateur, amateur dan otai.

Saya juga ingin mengajak semua para trader supaya berkongsi sekurang2 sedikit idea berkenaan WolfeWave Technique.

TQ.


Mungkin apa yg saya nampak sama dengan sedara nampak ttg teknik WolfeWave ini. Bagi saya menggunakan teknik WW ini adalah petunjuk awal utk mengesan arah market, sebelum menggunakan indi-indi lain sebagai tapisan utk menyakinkan diri sebelum memasuki sesuatu pasaran forex. Bagi saya pun begitu juga teknik ini terlalu mudah dan cepat utk difahami berbanding indi-indi lain yg mungkin terlalu rumit bagi saya.


Wassalam
----------------------------------------------------------

0 comments:

Economoney™ Calendar: Adjust Your Own TimeWave™


Economoney Calendar Powered by Forexpros.com

FreshFeed From FreshPips

Leave Your Money Here!!!

ADS...

ADS BY NeedEarn!!!!